Ny holdleder til serie 6

Vellev har lavet aftale med Mads Ebbesen Mortensen, som skal være ny "chef" for 2.holdet. Vellev if ser frem til det nye samarbejde med Mads, som er meget vellidt i senior truppen.

Her er lidt om Mads:

Jeg er 37 år, bosiddende i Ulstrup sammen med min familie - kone og 2 drenge på 2 og 4 år. I min fritid løber jeg og når tiden tillader det, så bliver MTB'en luftet i skoven. Jeg er tidligere 1. Holds Målmand i klubben. På grund af en skulderskade i efteråret 2014 og igen i 2. turneringskamp i foråret 2015, kan jeg pt. ikke stå på mål. Før jeg kom til klubben, har jeg b.la. Spillet i Viborg Søndermarken (JS) og Bjerringbro IF (S2) I mine yngre år, spillede jeg for forskellige klubber i Aalborg, Århus og Herning. Jeg ser frem til en spændende udfordring med at få styr på 2. Holdet i Vellev IF. Der er mange unge og spændende spillere i truppen. Ligeledes ser jeg frem til at få et godt samarbejde med Jan Madsen.