1.turneringskamp serie 4

Ventetiden er endelig forbi, de kolde vintermåneder er ovre og foråret er kommet.
Efter en lang og kold vinter, med træning og forberedelse til den kommende sæson, er spillere såvel som trænere klar til de udfordringer der kommer i serie 4.

Der er til den kommende sæson glædeligt gensyn og comeback til flere spillere,
Mads Mortensen er igen klar efter en længere skade.
Hvor også Jesper Grøn samt Kenneth Drasbech igen trækker i den grønne trøje.

Vellev IF er i pulje med disse hold :

Bjerringbro IF
Foulum / Trojka IF
Fårvang IF
Gjern IF
Houlbjerg / Laurbjerg IF
Mammen IF
Ulstrup IF

Det er en meget spændende pulje, hvor der helt sikkert kommer mange interessante kampe.

Træner Jan Madsen har til første kamp imod Fårvang, mandag d 28/3, udvalgt følgende spillere :

1 Mads Mortensen
3 Rune Kristensen
5 Troels Drasbech
6 Peter Jeppesen
7 Mads Nørgaard
8 Jesper Grøn
9 Jesper Rishøj
10 Kenneth Drasbech
11 Jens Kjeldgaard
12 Jacob Hadberg
13 Christian Straarup
14 Simon Stenholt
16 Christian Rishøj
18 Ole Vestergaard

Kampen spilles på Vellev Stadion kl. 16.00.

Vellev IF byder spillere, trænere, dommer samt tilskuere hjertelig velkommen.

Her følger træner Jan Madsen oplæg:

Så starter vi på en ny turnering og den ser spændende ud med alle de lokal opgør, det er svært at sige hvem der er favoritter.
Vi har spillet 5 trænings kampe, hvor det er blevet til 3 sejre 1 uafgjort og et nederlag, jeg er meget spændt på hvor vi står og håber vi kommer rigtig godt fra start i denne svære pulje.
Klubben har givet os en optimal start på sæsonen ved at leje kunststof banen i Bjerringbro, det er der en del spillere der har benyttet sig af, det har desværre ikke været det samme når vi har trænet i vellev.
Jeg glæder mig til at komme i gang med turneringen og håber vi får en god sæson, det kræver hårdt arbejde af drengene og jeg håber de er klar.

På Fårvangs hjemmeseide har deres træner Lars Velling udtalt sig følgende om kampen:

Så er det ved at være tid, efter en lang opstart er det igen tid til kampe om point.

Vi har i år haft en noget blandet opstart, været ramt af megen sygdom, skader og skolearbejde, så hvor vi står er et godt spørgsmål. En opstart som har budt på en del træningskampe, hvor resultaterne har været meget blandet.

Vi har i år haft flere spillere med omkring 1. holdet, og det er vi stolte af. Det viser at den sæson vi præsterede sidste år, og det arbejde vi startede i sidste sæson virker.

På mandag står vi igen klar til at yde maks for klubben og hinanden, når turen går til Vellev. En kamp mod et rigtig stærkt hold, som i sidste sæson måtte en tur ud af serie 3! Jeg ser Vellev, som et af puljens allerstærkeste hold, en masse rutine, fysiske stærke og kloge spillere vil give problemer for alle hold i puljen. Så ingen tvivl om vi kommer på hårdt arbejde fra første fløjt i sæsonen. Vellev er ikke et hold vi sammenligner os med, så vi ser det som lidt af en “gratis” kamp forud for de næste opgaver. Men fighte vil vi, det er blevet et varermærke for dette hold!

Vi håber mange vil tage en tur til Vellev og støtte holdet i denne vanskelige udekamp!

Dato:
Mandag, 28 marts, 2016 - 16:00