Favoritterne kommer på besøg

Efter at den første kamp blev aflyst, da Nørreå meldte afbud, er det sæson debut på Vellev stadion til serie 5.

Chef træner Torben Raun:
"Vi åbner dørene for sæsonens første hjemmekamp og vi glæder os til at se hvor vi står. Jeg håber selvfølgelig at vejret bliver fornuftigt og de trofaste møder op på stadion.
Vi spillede en pokalkamp tirsdag, hvor vi fik nogle værdifulde minutter i benene og det er nu vi skal være klar.
Der er allerede fortalt om fra flere klubber, at alle ser Fårvang som det klart bedste hold i rækken. Fårvang selv forventer nok også at vinde rækken, de har en vild bredde, de er fysisk stærke og i sæsonens første kamp de havde, var med +500 serie 3 kampe i truppen.
Vellev er heldigvis en klub hvor der også er stor kvalitet og vi ved at når vi rammer topniveauet, så kan vi være med i den sjove ende.
Vi skal være klar til at modstå deres fysik og vi skal give igen af samme skuffe som de kommer med.
Vi skal vise at ingen får noget foræret på Vellev stadion.
Den lange vinter gør at baner og forhold ikke gør det nemt at spille fodbold, men vi skal være klar til at spille efter forholdene.
Vi ses fredag kl. 19:00 på Vellev stadion."

Ugens spiller: Siebren Punt Spilletøjs sponsor:Gudenådalens køreskole

Dato: