Vellev løbet 2014

Velkommen til Vellev løbet som finder sted tirsdag d.1. juli kl.18,30 med start og mål fra Koudalvej 2,Vellev.

Løbet vil foregå på kuperede ruter i den smukke natur omkring Vellev. Der vil være 2 løberuter. 5 km og 10 km. .

Løbet er på eget ansvar: Der kan være grene, træstubbe og glatte smalle stier. Der løbes efter alm. trafikregler.

Opbevaring: Tasker, værdigenstande og lignende kan opbevares i klubhuset.

Hjælp ved skader: Der er sundhedskyndige hjælper på Vellev stadion.

Omklædning: der vil være mulighed for omklædning og badefaciliteter i Vellev klubhus.

Forplejning: Efter løbet vil der være frugt & vand til løbere. Der vil være vand depot midt på ruterne.

Tidtagning: Foretages ved hjælp af stort digitalt ur, hvor alle får samme start tid, og der noteres når løber kommer i mål.

Tilmelding: Der kan tilmeldes til Steen Bach. mobil nr.2278405 eller mail på:Steenb8@gmail.com. der kan også tilmeldes i Vellev teltet på selve løbedagen ved ankomst en halv time før løbet starter

Udlevering af startnumre: I Vellev teltet på Vellev stadion senest 15 min. før løbsstart

Pris: kr. 50 voksne og kr.30 børn incl. vand og frugt

Præmier:Bedste herre og damer løber på begge ruter. Der foruden vil der være lodtræknings præmier på startnummer.

Ruterne: Ruterne er afmærket med pile, afmærkningsstrimler.

Derudover vil der stå officials på ruten hvor trafikvejene skal krydses. De er let genkendelige ved at de bærer gule veste.

Sponsor: