Generalforsamling 2015

Velkommen til generalforsamling i klubhuset

Sidste år måtte vi sige farvel til Lene Westergaard i bestyrelsen der trak sig for bestyrelsen af personlige årsager. Derfor indkaldte vi så første suppleanten Maria Nygaard Velkommen hende.

Vi fik også ny kasser sidste år Lone Madsen også tak til hende for det gode arbejde med at styre finanserne

Vi havde ca. 90 åbningsdage sidste år og der var et par gange vi ikke fik åbnet til kamp men så havde vi til gengæld åben et par gange hvor der ikke var kamp.

Vi har igen i år kæmpet for at finde frivillige der vil hjælpe med at passe klubhuset. Tina har haft weekenderne med bemanding og jeg selv har haft hverdagene.

Her vil jeg gerne takke Tina for det arbejde der er at finde hjælper til weekenderne og de frivillige der har gjort det mulig at holde åben faktisk til alle kampe.

Vi er begyndt at handle ind i Dagrofa Randers det der skal spises det er væsentligt billiger men det giver lidt mere kørende for den der handler ind. Men det kan vist godt betale sig. Tak til Hanne for at hun vil hente vare der ude.

Vi har en rigtig god aftale med Brugsen om at handle drikke vare der nede og andet vi står og mangler.

Vi havde besøg af fødevarekontrollen sidste år det gik igen godt og vi beholdte vores elite smiley.

Vi har her i vinter fået repareret gulvet på ene toilet da det var ved at synke lidt. Det var heldig vis kun en plade der skulle skiftes.

Regnskabet for 2014 ser fornuftig ud men det vil Lone komme nærmer ind på.

Tak til Vellev IF for godt samarbejde og

Tak til Bestyrelsen for klubhuset for et godt samarbejde 2014